Andro Giunio pristupa glazbi kao umjetnosti temporalnih procesa i području istraživanja specifičnosti prostora, vremena i memorije. Stvaranje je organizacija i strukturiranje različitih polja buke, harmonije i disonance. Izvedba uživo postaje eksperiment u formiranju neke vrste mape i uspostavljanju osnovne navigacije, a naglasak nije na određenom zvuku već na senzibilitetu i orijentaciji. Jednostavna zamišljena kompozicija realizira se često kroz improvizacijske momente pa glazba postaje obilježena tendencijom da zvučne sekvence ostaju u stanju stalnog nastajanja i nestajanja, smještajući se između memorije i trenutka, istovremenog zamišljanja i slušanja. Primarni izvor zvuka najčešće je električna bariton gitara ali pri izvođenju određeni efekti, pa i njihovi nusprodukti, koriste se također kao instrumenti i jednako pridonose formiranju strukture.
Posljednji dan otvorenog studija, Andro Giunio izvodi kompoziciju pod radnim nazivom “Petlje, simetrije, distorzije”. Rad se zasniva na ideji preklapanja nekoliko područja istraživanja u sklopu rezidencije: specifičnosti medija audio kazeta, formiranje petlji od analogne magnetske trake, diktafona i walkmena kao uređaja za snimanje i reprodukciju te prakticiranje simetričnih glazbenih ljestvica u samostalnom improvizacijskom sviranju tijekom proteklih tjedana u prostorima galerije.