Film U raznolikim procjenama Mala Moskva bavi se iskustvom direktne demokracije koja se 8,5 mjeseci provodila u gradu Fatsa u Turskoj, a koja je prisilno prekinuta vojnom intervencijom u srpnju 1980. Nakon toga, sam spomen događaja bio je zabranjen te je sjećanje na iskustvo direktne demokracije gotovo zaboravljeno. Rad Mala zabuna pokazuje kako je lako izmjenom materijalnih ostataka manipulirati sjećanjem i odnosom prema prošlosti. S druge strane, rad Rušenje ruskog spomenika kod Ayestefanosa govori o uvriježenom narativu za koji ne postoji nikakav dokaz – naime, uvriježeno je mišljenje kako je prilikom rušenja spomenika snimljen prvi turski film, čija snimka, međutim, nikada nije pronađena. Čin rušenja ostao je zabilježen u samo dvije sačuvane fotografije (prije i poslije rušenja), a Çavuşoğlu u radu konstruira proces, odnosno svojevoljno popunjava arhivske praznine. Rad 191⁄205, slično kao i U raznolikim procjenama Mala Moskva, govori o pokušaju prisilne amnezije – odluci Generalnog direktorata Turskog radija i televizije, kojom se zabranjuje korištenje pojedinih riječi u eteru pod izlikom da ne odgovaraju strukturi turskog jezika i da su ispod razine standardnog jezika, a među 205 zabranjenih riječi našle su se: sjećanje, pamćenje, priroda, pokret, revolucija, san, teorija, mogućnost, povijest, sloboda, cjelina, život, itd.
Više o umjetnici pogledati na: http://aslicavusoglu.info/
Izložba je otvorena do 04.07.2015.
Izložbu su podržali: Ministarstvo kulture, Grad Zagreb – Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport.
Rad Galerije Miroslav Kraljević podržava Zaklada Kultura nova.