Prezentacija radova studenata LMU-a dio je ‘Kontakt programa’, eksperimentalnog projekta ostvarenog u suradnji London Metropolitan University-a, profesora i studenata s Odjela za animirani film i nove medije ALU-a i Galerije Miroslav Kraljević u Zagrebu.
Tijekom sedmodnevnog boravka u Zagrebu sedam studenata LMU-a: Annelies Bloemendaal, Melissa Bugarella, Matthew Johnstone, Mia Meyer, Oliver Evelyn Rahr, Danial Shaw Town, Keiko Yamazaki, uz pomoć studenata iz Zagreba ostvarili su nove projekte vezane uz temu grada kao mjesta susreta, upoznavanja i istraživanja. Dolasku u Zagreb prethodila je e-mail komunikacija sa studentima zagrebačke Akademije likovnih umjetnosti, koji su tako odigrali ulogu virtualnih „vodiča“ za grad koji londonski studenti do tada jošnisu bili posjetili. Prezentacija radova u Galeriji Miroslav Kraljević tek je jedna stanica i poticaj za nove projekte, te moguću dugoročnu suradnju među mladim umjetnicima.
Koordinacija studenata: Ben Cain, Aleksandar B.Ilić, Nicole Hewitt
Annelies Bloemendaal
U obliku knjige/dnevničkog zapisa (s fotografijama, crtežima, tekstovima) dokumentira proces nastanka malih javnih skulptura u parkovima i drugim javnim prostorima. Skulpture su poput lažnih spomenika, svjedočanstva malim, naoko beznačajnim, postignućima kao što su planinarenje, dolazak na određenu destinaciju, putovanja… Dogodilo se, 2 crteža na Trgu Republike Austrije u Zagrebu
Melissa Bugarella
Pomalo voajeristički video radovi primorskih gradova s apokaliptičnom / melankoličnom atmosferom, često popraćeni zvukovima u stilu Morriconea. U novijim radovima sve više istražuje zvuk – npr. zvuk otkucavanja sata u napetoj atmosferi koja podsjeća na čekaonicu / dnevni boravak 19. stoljeća. STRANCI U NOĆI Ivo Robić Lutamo kroz noć Mi kao stranci Lutamo kroz noć Dva sretna lica Jedan slijedi trag Kroz neku čudnu noć Ne znam tko si ti To sretno biće Blizu čela mog A ja se gubim Nepovratno sam U obećanju tvom
Matthew Johnstone & Daniel Shaw Town
Djeluju kao umjetnički tandem. Izvode akcije i performanse u javnom prostoru, npr. ribanje ulica; uništavanje potvrda i računa kao vrsta javne usluge; oponašanje prolaznika/promatrača (transformiranjem vlastitih lica traže sličnosti s licima promatrača). Posljednja dva projekta humoristični su pokušaji ismijavanja histerije koja se stvara oko mitova vezanih uz opasnosti preuzimanja naših identiteta od strane kriminalaca. Atelje ova dva umjetnika umjetnika je pomalo fluksusovska zbirka nacrta za radove, postera, tekstova, crteža, skica, razmišljanja, slogana. „Performance Art is all about communication“ „If they don’t understand just speak louder“ UMJETNIK IZ LONDONA HVALA NA GLEDANJU MOLIM VAS UZMITE SUPER SOČNO O.A.O. VOĆE OPTIMISING ART OPPORTUNITIES
Mia Meyer
Video radovi (očito inscenirani) koji istražuju odnose između dvije osobe. Precizno istraživanje karaktera s vrlo malo dijaloga. Kamera prati pokrete osoba u prostoru, njihove pokrete u odnosu jednih na druge, detalje njihovih radnji. Prevladava osjećaj izloliranosti, otuđenosti.
Oliver Evelyn Rahr
Konstruira strojeve/robote, nalik na male životinje, koji se frenetično kreću u prostoru, a izgledom odaju da su proizvod „kućne radinosti“. Zanima ga kinetika, slučajnost, pseudo-znanstveno eksperimentirannje i istraživanje. M: Znači to je to, zar ne? Samo ćeš sjediti tu i pretvarati se da to nema nikakve veze s tobom? P: Slušaj me sada, dobro? Nismo li zaboravili jedan mali detalj ovdje? Da je šutila, ništa od ovog se ne bi dogodilo. M: Da ti nisi spavao s njom? P:Da, u redu…ako tako misliš. Misliš da se ponosim time što sam napravio? Gledaj, žao mi je…ona to ne zaslužuje, što god da je on učinio. M: On ju uništava! To je ono što čini! P:Dobro…u redu…sad mi je jasno. M: Ali što?! P: To je to. Ništa. Kraj razgovora. M: Znači da bi to trebao biti način da ga se dobije natrag? On radi što mu se prohtije a ti samo stojiši ne činišništa u vezi toga! P: Ona i ja smo imali sporazum da ne govorimo o tome. Ona ga je prekršila i sad se mora suočiti s posljedicama. M: Phil, sve što tražim od tebe je da mu kažeš da se makne! P: Znaš, u jednom trenutku sam mislio da ću umrijeti… jedino to sam želio. A onda sam se probudio i vidio njega gdje sjedi kraj kreveta i čeka. Bio je tamo čitavu noć. Htio mi je pružiti jošjednu priliku koju nisam očekivao. Mislio sam da sam svoje ispucao. Više to ne mogu riskirati. Žao mi je! Nije.
Keiko Yamazaki
Fotografija -nizanje prizora kontinuiranim spajanjem fotografija velikih formata, od kojih se jedna stapa u drugu, upućujući na protok vremena. Cilj najnovijeg projekta je dokumentirati svako trešnjino drvo u cvatu u Londonu. „U svojevsrnoj vježbi predvizualizacije i predkonceptualizacije, Keiko Yamazaki koristi jednostavni foto-aparat koji joj omogućava djelomično odmotavanje filma kako bi stvorila mističnu i nadrealnu atmosferu“. (London Independent Photography, Spring 2005)