“Za vrijeme boravka u GMK planiram raditi istraživanje na temu rada i produktivnosti, usavršavanja u svrhu komercijalizacije i konzumacije, te fetišizacije napretka, rasta i brzine. U prostoru ću istraživati relacije i kontraste između aktivnog i pasivnog, imaterijalnog i materijalnog rada, strukture i kaosa koji nastaju kao nusprodukt svakodnevice; polazeći od toga da je ista često uvjetovana učinkovitošću monetizacije našeg djelovanja.
Zanima me kako bi svakodnevica izgledala kada bismo oduzeli faktor očekivanja i konkurentnost, izbrisali jučerašnje rezultate i ukinuli bitku za sutrašnje? Kako se utjelovljuje nemogućnost održavanja nametnutog ritma i gdje su prostori koji podržavaju neefikasnosti? Koji je rezultat toga što sve veći broj radnji nastojimo automatizirati, vrijeme promišljanja skratiti, te na različite načine suplementirati bolje rezultate?
U prostoru ću kroz uporabu teksta, videa, zvuka, objekata i tijela proučavati relaciju profesionalizma naspram amaterizma, te specifičnu performativnost koju utreniranost nosi sa sobom. Zanima me kako se potreba za svakodnevnom samo-optimizacijom ispoljava kroz tijelo, te kako izgleda kada ono počne imati vlastitu volju?
Tijelo radi za nas, treniramo ga, uštimavamo ga, ono je naša mašina za uspjeh.
Ono se nekad pokvari, nekad izgori. Ono je ipak stroj od mesa.”
Laura Barić diplomirala je na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, na odsjeku za Animirani film i nove medije 2016. godine. Nakon završenog studija, pored umjetničkih projekata, počela je raditi i kao grafička dizajnerica. Bila je studentica prve generacije WHW Akademije. Do sada je sudjelovala u nizu grupnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu i imala jednu samostalnu naziva ”P je nesigurno R”. Zanima ju tijelo, tjelesnost i njihove reprezentacije, granice i materijalnost. U multimedijskim instalacijama koje gradi od različitih fotografija, pronađenih objekata, tekstova i videa istražuje prostore nelagode i apsurda, služeći se pritom često elementima komercijalne estetike. Istražujući potencijale spontaniteta, estetiku grešaka i granice objekata nastoji redefinirati sveprisutno.