Preuzimajući agresivni diskurs kakvim se danas efikasno služi reklamna industrija, Ines Krasić već u samome startu uspješno uspostavlja važnu stratešku kontrolu nad glvnim komunikacijskim potencijalom svojih likovnih radova. Zahvaljujući toj činjenici, razumljivo je da njeni radovi posjeduju vrlo dotjeran oblik manipulativne zavodljivosti, koji u završnome stupnju vlastite realizacije, ato je osvajanje publike, postiže i više […] Više
predgovor Klaus Blanc:
Svijetlo od tamnog se polako odvaja, pred našim očimapostepeno nastaju sjenke tijela i predmeta: Ranjivo, prepuno dirljive putenosti, prolazeći poredprkosnih parola na zidovima koji se ljušte, mladog boksača nešto odvlači u tamu.
„La Esperanza“, „Nada“: Fotografije Wolfa Bowiga iz jednog kubanskog boksačkog kampa.
Sa svjetlucavim tropskim svjetlom […] Više
NA RUBU
predgovor: Patricia Rissman
Unutar starog, ograđenog i već godinama nekorištenogsklopa zgrada u bivšem Istočnom Berlinu, u ljeto 1995. godine nastala je njemačkafilmska komedija.
Blok se nalazi u gradskom području „Rummelsburg“.Krajem 19. stoljeća bio je dom za zbrinjavanje samohranih i socijalno ugroženih majki,za vrijeme NJDR ustanova državne sigurnosti za pritvor, […] Više
predgovor: Vjenceslav Richter
Pravac, – linija u prostoru koja ne mijenja smjer, bušeći kontinuum u oba smjera bez kraja. Ova misaona kategorija, u praksi neostvariva, možda je najčišći, najljepši spoznajni proizvod ljudskog uma. Njegova moralna čistoća, bezobzirna fanatičnost, njegova nadbrzina, (on je već tamo kuda je usmjeren) njegova nedodirljiva nepotkupljivost, ako se dobro razmisli, […] Više
Antonio Caronia
…“I ovdje funkcionira analogija s Ballardom: kao u spominjanim romanima i pripovjetkama, tako i u „Kiselinama“ Cesarea Fullonea, bolest i nered prestaju biti isključivo negativni elementi, postaju jedan zaeudan pogled kroz koji eitatelj ili gledatelj mogu povezati elemente koje inaee ne bi povezali; mogu oblicima i bojama dati smisao kojeg oni inače […] Više
Cesco Dessanti slikar je čije slikarstvo zahtijeva potpunu predanost.Njegovo slikarstvo nije površno dopadljivo. Potpuno se predavši gledajući njegove slikebivamo bogato nagrađeni. I bolna realnost ne budi u nama negativne osjećaje. I krajnjesituacije ukazuju samo na život kakav je, na jednostavnu istinitost. Dessanti je stalni svjedok ovoga oko nas. U svojoj dubokoj humanosti podsijeća nas i […] Više