Razgovor se bavi pitanjima selekcije iz perspektive komunikacije/posredovanja umjetnosti publici te značajem selekcije i metodologije u kontekstu pisanja/kreiranja povijesti umjetnosti.
SUDJELUJU
Eva Brunovicć, Krešimir Purgar, Andreja Kulunčić, Enes Quien, Vladimir Gudac, KONTEJNER – biro suvremene umjetničke prakse/Olga Majcen i Sunčica Ostoić, Marko Golub, Neva Tudor, Nicole Hewitt, Silva Kalčić, Tihomir Milovac
urednici […] Više
intervencija u javnom prostoru i izložba
Unatoč činjenici da je suvremena umjetnost već odavno nadišla modernističke dogme koje umjetnost definiraju kao autonomni i nedodirljivi objekt koji svoj susret s publikom ostvaruje unutar zaštićenog volumena „bijele kocke“, te unatoč desetljećima starim maštanjima o izjednačavanju umjetnosti i života, praksama umjetničkog djelovanja izvan granica umjetničkih institucija, „izlaženja“ […] Više
(U)MJESTO SLIKE – PANIKA
Siromasna hrana obicno upucuje na socijalnu bijedu, laganu egzistencijalnu mucninu, lose obiteljske odnose, nekvalitetu komunikacije i nemogucnost razumijevanja. Nema nekog narocitog razloga zasto na fotografijama Damira Babica (U)mjesto slike, ne bi bilo isto, tim vise sto nas umjetnik naslovom izlozbe tjera da potrazimo supstitut za prizor koji nam se nudi. […] Više
Pri organizaciji izlozbe Jelena Perić zahtijevala je zimski termin odrzavanja kojeg inace vecina umjetnika ne zeli. Naglasena bjelina Galerije Miroslav Kraljevic nije joj dovoljna. Nagodili smo se za veljacu, u nadi da ce do tada sve biti prekriveno snijegom koji sredinom sijecnja jos nije pao. Obiljezja snjeznog prekrivaca, bar onih prvih sati njegovog gradskog postojanja: […] Više
tekstovi: Sandra Sterle
NA OTOKU
1. Zamolila sam staru seljanku sa Mljeta da mi posudi svoju odjecu. Obukla sam se i zapocela performance pred kamerom.
2. Izgledam vrlo zdravo. Obrazi su mi crveni….medjutim to je sminka.
3. Osjecam se kao u cudnoj, ironicnoj igri, osim sto bih to zaista mogla biti […] Više
Već nekoliko godina u jednoj od niša istočnog dijela Dioklecijanovih podruma u Splitu smješten je bezimeni sarkofag. Utvrđeno je da je izrađen u 3. ili 4. stoljeću nove ere.
Taj me sarkofag nadahnuo da za ovogodišnji splitski Adria Art Annale izvedem site specific work. Želio sam, uz minimalnu intervenciju, prizvati sjećanje na njegovu […] Više