NA RUBU  predgovor: Patricia Rissman Unutar starog, ograđenog i već godinama nekorištenogsklopa zgrada u bivšem Istočnom Berlinu, u ljeto 1995. godine nastala je njemačkafilmska komedija.    Blok se nalazi u gradskom području „Rummelsburg“.Krajem 19. stoljeća bio je dom za zbrinjavanje samohranih i socijalno ugroženih majki,za vrijeme NJDR ustanova državne sigurnosti za pritvor, […] Više
predgovor: Vjenceslav Richter Pravac, – linija u prostoru koja ne mijenja smjer, bušeći kontinuum u oba smjera bez kraja. Ova misaona kategorija, u praksi neostvariva, možda je najčišći, najljepši spoznajni proizvod ljudskog uma. Njegova moralna čistoća, bezobzirna fanatičnost, njegova nadbrzina, (on je već tamo kuda je usmjeren) njegova nedodirljiva nepotkupljivost, ako se dobro razmisli, […] Više
Antonio Caronia …“I ovdje funkcionira analogija s Ballardom: kao u spominjanim romanima i pripovjetkama, tako i u „Kiselinama“ Cesarea Fullonea, bolest i nered prestaju biti isključivo negativni elementi, postaju jedan zaeudan pogled kroz koji eitatelj ili gledatelj mogu povezati elemente koje inaee ne bi povezali; mogu oblicima i bojama dati smisao kojeg oni inače […] Više
Cesco Dessanti slikar je čije slikarstvo zahtijeva potpunu predanost.Njegovo slikarstvo nije površno dopadljivo. Potpuno se predavši gledajući njegove slikebivamo bogato nagrađeni. I bolna realnost ne budi u nama negativne osjećaje. I krajnjesituacije ukazuju samo na život kakav je, na jednostavnu istinitost. Dessanti je stalni svjedok ovoga oko nas. U svojoj dubokoj humanosti podsijeća nas i […] Više
SVAKA STVAR IMA SVOJ SPEKTRALNI POTPIS Odlučnost umjetnika da stalnomupotrebom jednog elementa izražava sva svoja iskustva, uvijek jefascinantna. No, u jednom od tekstova zapisanih u spiralama,Manuela Vladić bilježi: „Umjetnik vidi stvari, svaki put,kao da ih prvi put vidi (ili svjesno u to ulaže napor)…“*, pa prema tome i objašnjava svojevlastito načelo na kome je […] Više
predgovor Branko Franceschi: Vlasta Delimar u svom radu osvaja prostor događanja bilo da je riječ o njenim pojedinačnim djelima, čije ih aplikacije i dogradnje pretvaraju u instalacije, ili o performanceima i ambijentalnim izložbama. Ambijent u Galeriji „Miroslav Kraljević“ razvija se iz najrijeđe korištenog galerijskog prostora. Zidovi, pod i donja polovica prostora su prazni. Ako […] Više